نام و نام خانوادگی: سیده الهه هاشمی
سمت:کارشناس فناوری اطلاعات(IT)
مدرک تحصیلی:کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات گرایش شبکه های کامپیوتری
نام و نام خانوادگی:رامین قربانیان
سمت:کارشناس فناوری اطلاعات(IT)
مدرک تحصیلی:کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات گرایش امنیت شبکه
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان مدیریت آمار و فناوری اطلاعات |
عنوان پست : کارشناس رایانه/فناوری اطلاعات
|
||||
حوزه تنظیم کننده : مدیریت آمار و فناوری اطلاعات
|
|||||
تاریخ تنظیم : 25/03/1402 |
|||||
1 |
پیگیری ، نظارت و اجرای دستورالعمل های صادره از طرف مدیریت آمار و فناوری اطلاعات خاصه موارد امنیتی ، حسب مورد و محتوای دستورالعملها |
||||
2 |
نظارت مستمر بر عملکرد شبکه رایانه ای، سخت افزارها و نرم افزارهای مورد استفاده در وا حدهای تحت پوشش ، راهبری آنها و پشتیبانی از کاربران سامانه ها در موارد مورد نیازوهمچنین پیگیری فنی جهت رفع مشکلات مربوطه |
||||
3 |
آماده سازی رایانه ها(نصب ویندوز، درایورها، نرم افزارهای عمومی، پرینتر،...)- نگهداری رایانه ها (بروز رسانی ویندوز ها، آنتی ویروس ها و...)- راه اندازی سرویسهای شبکه برای کاربران (اینترانت ، اینترنت، پست الکترونیک و ...) |
||||
4 |
تهیه مشخصات و شناسنامه برای تمامی کامپیوترها و بروز رسانی آنها ، ارائه سرویس به سیستم ها و تجهیزات معیوب (تعویض قطعات معیوب در صورت امکان و یا ارسال آنها جهت تعمیر و پیگیری طبق فرایند مربوطه ) |
||||
5 |
کنترل و نظارت مستمر اتاق سرور و عملکرد سرورها و اطمینان از بکاپ گیری منظم و صحیح از اطلاعات سامانه های تحت پوشش و نگهداری فایلهای پشتیبان. |
||||
6 |
بررسی فنی درخواستهای خرید خدمات ،تجهیزات وتایید فنی درخواستها در چارچوب دستورالعملهای صادره از مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه |
||||
7 |
کنترل کمی و کیفی خدمات و کالاهای خریداری شده در حوزه فناوری اطلاعات در واحدهای تحت پوشش |
||||
8 |
تنظیم درخواست خریدهای کلی برای حوزه تحت پوشش باتوجه به برنامه های توسعه آن حوزه با رعایت دستورالعملهای ابلاغی |
||||
9 |
پیگیری خطاهای غیرقابل رفع نرم افزارها از طریق سامانه تیکتینگ شرکتهای پشتیبان و مکاتبات رسمی و انجام هماهنگیهای مورد نیاز برای رفع آنها تا حصول نتیجه مطلوب. |
||||
10 |
نظارت فنی بر عملکرد شرکتهای پشتیبان نرم افزاری و سخت افزاری در چارچوب قراردادهای منعقده وتایید فنی عملکرد آنها |
||||
11 |
کنترل و نظارت و اطمینان از ارسال منظم و صحیح اطلاعات نرم افزارها به سامانه های دانشگاهی ، وزارتی ونظارتی مطابق با پروتکلهای ابلاغی ( مانند سپاس ، رز و...)و پیگیری فنی جهت رفع موانع مربوطه. |
||||
12 |
نیازسنجی آموزشی ، برنامه ریزی و برگزاری دوره های مورد نیاز کارکنان واحدها، برای پیشبرد مطلوب فرایندهای الکترونیک واحدها. |
||||
13 |
در صورت انجام وظایف آماری : جمع آوری ، کنترل ، جمعبندی ، ثبت داده ها درسامانه های آماری و ارسال تاییدیه ها به مدیریت آمار و فناوری اطلاعات و همچنین هماهنگی و همکاری با واحدها برای صحت سنجی و رفع مغایرتهای آماری |
||||
14 |
تنظیم و ارسال گزارشات فنی و تخصصی مورد نیاز به مقام مافوق و مدیریت آمار و فناوری اطلاعات در چارچوب شرح وظایف و دستورالعملهای ابلاغی |
||||
15 |
انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق در چارچوب قوانین ومقررات. |