نام: حمیده نام خانوادگی : معصومی سمت : کارشناس مسئول گسترش نام: نازیلا نام خانوادگی : رحیمی سمت : کارشناس آمار نام:الهام نام خانوادگی:پژومان سمت:کارشناس گسترش نام:مهین نام خانوادگی:نجف پور سمت:کارشناس گسترش نام:سیده الهه نام خانوادگی:هاشمی سمت:کارشناس فناوری اطلاعات(it) نام:رامین نام خانوادگی:قربانیان سمت:کارشناس فناوری اطلاعات(it) |
شرح وظایف کارشناس گسترش: 1- نظارت بر اجرای ضوابط گسترش شبکه های بهداشتی درمانی و ادغام خدمات و هماهنگی واحدهای بهداشتی 17- طراحی و ایجاد بانکهای اطلاعاتی با توجه به نیازهای سیستم بهداشتی 19- پیگیری برنامه ارجاع و بازخورد در سطح یک و دو 20- اجرای برنامه پزشک خانواده شهری در شهرهای بالای بیست هزار نفر و هماهنگی های مرتبط با آن. 21- تهیه وارائه اطلاعات و امارهای موردنیاز درخواستی از سایر ارگانها با هماهنگی و دستورکتبی مسولان بالاتر 30-فراخوان و ثبت نام و پذیرش و آزمون از محل پزشک خانواده روستائی 31-اطلاع رسانی و آموزش دستورالعمل بیمه روستائی سالانه با تغییر ورژن 33-عقد قرارداد بیمه روستائی با بیمارستان،رادیولوزی آزمایشگاه و کلیه اعضای تیم سلامت 32-انجام محاسبات تیم سلامت و پرداخت به موقع (کارانه، بیست درصد، بیتوته و تفاوت ورژن ها) 33- انجام ماهانه محاسبات کارانه پرسنلی 34- تامین اعتبار و پیگیری انجام تعمیرات درمراکز و خانه های بهداشت 35-تشکیل ماهانه کمیته بهبود استاندارد 36-تشکیل سه ماهه کمیته فنی 37- هماهنگی و تشکیل کمیته روستایی و تنظیم صورتجلسات و پاسخ دهی به نواقصات بیمه روستایی 37-تشکیل کمیته پایش و ارزشیابی 38-پایش سه ماهه تیم سلامت 39- برنامه ریزی پایش واحدهای ستادی از مراکز و خانه ها 40- برنامه ریزی پایش گروهی مدیریت محترم شبکه 41- ارسال پس خوراند پایش های گروهی و پیگیری رفع نواقص موجود 42- به روز رسانی برد روستائی مراکزشامل اطلاعات نظام ارجاع ، نقشه 43- تکمیل و بروزرسانی اطلس شهرستان (اکسل، word) کلیه اطلاعات 44-بروزرسانی و اولویت بندی تعمیرات و تجهیزات مورد نیاز شهرستان 45- تهیه برنامه تخصصی بیمارستان و ارسال به مراکز خدمات جامع سلامت جهت نوبت گیری پزشکان خانواده 46- شرکت در پایش مشترک بیمه روستائی 47- تهیه و تنظیم ، ارسال آمار بیمه روستائی (شامل کلیه اطلاعات) 48-تهیه اطلاعات وضعیت بیمه اماکن تحت پوشش 49- پیگیری قرارداد با اورژانس و پرسنل ساکن در اماکن تحت پوشش شبکه 50-تامین تجهیزات خانه های بهداشت ومراکز خدمات جامع سلامت اداری و پزشکی پیگیری تعمیرات و تامین ملزومات مورد نیاز مراکز شبانه روزی شرح وظایف کارشناس آمار: 1- مسئول اجرای سرشماری روستایی و تعیین اطلاعات جمعیتی گروههای هدف شهرستان و تهیه شاخصهای جمعیتی و ارائه به واحدهای ذیربط. 2- جمع آوری و دریافت آمار مرگ از کلیۀ بیمارستانهای دولتی و خصوصی ، ثبت احوال ، مراکز بهداشتی و درمانی و خانه های تابعه و ثبت آن در نرم افزار اکسل. 5-کدگزاری و طبقه بندی مرگ ومیر در سامانه ثبت مرگ بصورت روزانه 6- جمع بندی شاخص های یکساله کلیه واحد ها (پنل مدیریتی) 7- تنظیم و تهیه سیمای مرگ بصورت کتابچه در سال 8- نظارت بر واحدهای بهداشتی درمانی تابعه وکنترل اطلاعا ت ثبتی زیجهای حیاتی خانه های بهداشت جمع اوری سالیانه زیجهای حیاتی وکنترل وتایید انها و پانچ درنرم افزار و ارسال به مرکزبهداشت استان 9-رسیدگی به شکایات بهداشتی سطح خانه ها و مراکز خدمان جامع سلامت سطح شهرستان شرح وظایف کارشناس تجهیزات پزشکی تعمیر و رفع عیب تمامی تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی . چک کردن پیش فاکتور ها در سامانه imed.ir ومطابقت کد irc با کالا های ثبت شده در سایت imed.ir. بازدید ماهانه از مراکز شبانه روزی لیسار و حویق. بازدید سه ماهه از تمامی مراکز شهری و روستایی بهداشت. ثبت چک لیست تجهیزات پزشکی در بازدید. ثبت خرابی و ایرادات تجهیزات و ثبت دستگاه و تجهیزات جدید در سامانه mephc.behdasht.gov.ir تاییدیه درخواست های تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی بر اساس موجودیت اقلام درخواست شده در مراکز و خانه های بهداشت. شرح وظایف کارشناس آی تی
تلفن: 44233020-013
|